Kangos

Det är då konstigt, det är alltid tomt hemma när jag kommer hem. Skönt på ett sätt men tråkigt på samma gång. Men dom kommer nog hem snart. Då ska vi äta palt, fyy vad gott ;) Sen tänkte jag åka och hälsa på Elin som jobbar på Udden och sen till Fanny som befinner sig på Ica. Efter det ska jag nog reta reda på Josse :)

Jag har precis kommit fram till att jag inte vill ha mitt internet nå mer, mitt mobila internet vill säga så om någon vill ta över det så säg till. Det är bindningstid till nästa Juni.

Jo, jag drömde en så konstig dröm i natt. Jag drömde om Simon, Lisa höll på att bråka med honom att det är Cassis fel allt som har hänt. Simon var jätte sur och sen när jag sa något så blev han ännu mer sur. Sen var vi inne i ett rum, en jätte stor lokal som det var disco i. I mitten av rummet var det en karusell, virvelvinden.
Jag förstår inte vars mina drömmar kommer ifrån ..

Nu ska jag gå och tvätta kläder!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: