Härlig dag!

Vaknade i morse vid halv elva, riktigt skönt att sova ut. Då såg jag att det var äckligt fint väder så jag fick ångest och skrev ett hot åt Josse att hon måste stiga upp nu. Men den busen hade redan stigit upp, tidigare än mig till och med! Nu måste jag ju skärpa mig.
Jag har varit och badat hela dagen. Först åkte jag till Udden och badade, det var så skönt att bada i en pool. Så vi låg där och solade en stund med Mirja men sen gick solen i moln så jag for hem och tvättade bilen.
Efter det for jag till stugan och fortsatte att bada, det är helt ljummet i vattnet. Grymt skönt! Sen grillade vi marinerad lax, fyy vad gott det var!

Elin har inga kunder på Udden så jag tyckte synd om henne och åkte dit och höll henne sällskap, nu väntar jag bara på att hon ska sluta så ska vi gå och springa och sen bastu i stugan. Måste ringa Fanny också.

Nu kom mina mostrar så ska vara och hälsa på dom, det är en evighet sen jag träffade dom!


Hehe jag och josse på udden


Jag tvättade bilen


Grymt cool tjej ;)


Även Maxen var i plurret


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: