Fest för hela slanten

Nu har jag hållt på hela morgonen och testat klälder. Klädesplagg efter klädesplagg har det varit nått fel på så nu sket jag i finkläderna och slängde på mig vita jeans och en oversize tshirt istället. Snart ska vi iväg till Jockfall och ha släktträff. Inte min utan Christofers, så det blir säkert roligt. Hade önskat sig lite finare väder bara men nog ska vi få fart på festen iaf ! :)

Sen på Lördag blir det Monica som vi firar, hon fyller 50år. Igår reste vi tälten och det var en riktig show. Fy vad jag skrattade, ingen förstod vad den andra menade men vi fick ihop dem till slut.
Skulle bara uppdatera lite snabbt, så ni vet vad jag sysslar med för tillfället. Snart får jag sommarlov också, bara en och en halv vecka kvar. Woho !

Party !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: