Arg !!

Usch vad jag är på dåligt humör nu. Egentligen borde jag gå ut och promenera innan jag säger några ord för mycket. Just nu hade jag gott kunna säga allt för att jag är så otroligt arg !!! Men som sagt, det är nog bättre att hålla det inom mig för tillfället. DU ÄR PATETISK !!! Var bara tvungen att skriva det. Nu är jag tyst.

Här i Kangos är det iaf inte lika kallt som i det var Pajala. Ikväll blir det att plugga och basta. Kollade på mitt schema nyss och jag ser att det första gången sen jag började skola i Kiruna som mitt schema är jobbigt. Men det blir bara skönt att få lite mer lektioner så blir det inte så segt på dagarna när alla andra går skola.
När jag satt på bussen så trodde jag att det var Söndag idag. Jag satt och planerade vad jag skulle göra när jag kom till Kiruna. Blev nästan lite besviken när jag insåg att det inte var så. Det är skrämmande men jag ser nästan framemot att komma till stan. Är så less på allt här hemma.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: