Onsdag

Jäklar, jag kollar just nu på Ellen DeGeneres. Det är en tjej som gör allt med sina fötter. Hon har inga armar. Coolt !
Onsdag idag. Ikväll blir det fotti. Hoppas Emilia följer med, jag vet inte vars gympasalen är där nere. Hoppas det bara går bra, jag är så sjukt trött. Blev tydligen inte så mycket sömn för mig i natt. Jag hade hoppats på att vi skulle massera på massagen men det var bara avslappning och då blev jag ju ännu tröttare. 
Ni vet i städer så är det nästan alltid en slags dimma över himmlen när det är mörkt. Så var det i morse men i horisonten var det helt klar blått. Det var jätte fint. Vid såna tillfällen önskar man att man hade en systemkamera.

Nu ska jag plugga !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: