200109

Jag tycker inte om våran svenska lärare ! Han är så himla ... Ja, han började skälla på Sofie för att hon sa sin åsikt. Jag höll med henne men han sa inget till mig. Och sen skyller han på att han och sofie "inte kommer överrens". Men vafan, en lärare ska väl kunna komma överrens med alla. Dom kan ju inte skälla på en bara för att dom anser att man inte kommer överrens. Himla !

Jag hade planerat att ta en lugn kväll med städ och möblering men då behövde Elin någon att gå med på handbolls match så jag följde med henne som stöd. Känns så roligt att jag kan umgås med henne igen. Har saknat den lilla spelivinken ;p Sen när jag gick hem från Elin så pratade jag med Gunhild. Henne saknar jag också helt otroligt. Måste åka dit ner och hälsa på snart.

Jag längtar tills min jacka kommer ! Btw, är det någon som ska åka till björkis eller gränsen premiären ? Jag vill åka men det verkar som att det är många som inte ska åka i år.
Nu ska jag fortsätta kolla på Independence day.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: