080109

Jag har insett att jag inte trivs så bra i Kangos nå mer. Visst, det är ju hem men det finns absolut ingenting att göra här.
Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med tills skolan börjar. Det är inte en enda människa som jag brukar umgås med här. Imorgon tänkte jag iaf städa ut julen och kolla upp lite saker om min bil. Det är nämnligen så att jag vill byta stereo i den men Tony säger att det inte går medans Christofer säger att det visst går. Så detta ska jag kolla upp ! Någon som vet om man kan byta stereo på en Audi TT ?

Ligger just nu och kollar på en film, The Wrestler. Inte alls min filmsmak. Helt otroligt seg. Men när den väl slutar har jag tänkt gå ut och promenera. Äntligen börjar det bli något varmare ute. Eller så går jag och sover efter att jag har hämtat ett par skor från Fanny. Jag är så trött att jag knappt reagerar på något omkring mig. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: