Onsdag

Det finns så mycket man vill ha i denna värld. Just nu ligger en utomlandsresa som etta på min lista. Den ligger nog delad med delar till bilen. Känner att jag måste börja jobba nu igen. Frågan är bara vars man ska söka. Helst vill jag vara i butik eller servering. Nånå, det är bara att bita ihop och prioritera lite.
Imorgon börjar skolan för de flesta men jag får njuta ytterligare en och en halv vecka till. Hade faktiskt kunna börja skolan nu. Känner mig så rastlös. Det blir så skönt att komma igång med mitt liv igen. Speciellt träningen !

Igår hjälpte jag att städa och mublera Christofers rum. Det tog ju sin tid. Dessutom så vaknade vi först två !! Jag fick ångest när jag öppnade ögonen och såg att det var på väg att bli mörkt igen. Så idag har jag skärpt till mig och vaknat tio.

Det händer inte så mycket just nu i mitt liv. Känns som att jag står i ett vakuum. Hittar ingen inspiration till att skriva. Så då blir det såna här halvtråkiga inlägg.
Ikväll blir det att tjocka och imorgon åker jag till Kangos.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: