Skidproffs ?

Ho, det tog ett tag att skriva den där sammanfattningen. Men nu är det gjort !
Idag har jag varit aktiv ! Jag har först städat hela källaren, inklusive bastun. Det tyckte jag inte alls var roligt. Efter det så tjatade jag på Elin att vi skulle gå ut och promenera med den där tjejen ville inte gå ut med blött hår så jag sket i det och tog skidorna istället. Måste säga det själv, JAG SÖG ! Jag har tappat allt som kan kallas teknik på skidor. Jag kände mig verkligen som bambi på hal is när jag började skejta från gården. Hade lust att vända redan vid vägskälet men då skulle jag förstört mitt rykte totalt. Dessutom så var det nå himla renar som hade sprungit på spåren mitt i en brant backe. Men jag klarade det iaf med nöd och näppe. Det är ju inge svårt att skida klassiskt med skejt. Hoff ! Jag tror jag klarar mig utan skidor och skidor klara sig utan mig. Som Christofer alltid brukar säga.

Efter att jag hade kämpat i 7km iaf så kom jag hem och fick äta palt. MUMS !
Nu blir det iaf bastu och sedan kommer Erik och vi ska kolla film. En bra film denna gång. Igår kollade vi på The Lodge. Vilket jävla skit ! Himla B-film. Varför filmar dom ens såna filmer ?

Godnatt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: