Sammanfattning av 2008

Jag såg att Elin hade gjort en sammanfattning av sitt 2008, plus alla andra, kände att det skulle vara lite roligt att visa vad som har hänt i mitt 2008. Så här ser det väl ut ungefär:

Januari
Var en lugn månad för mig. Drack inte en droppe alkohol och satt mest hemma i Kangos.

Jag tapiterade för första gången alldeles ensam !


Var svarthårig och lekte med Fannys glasögon



Februari
Äntligen börjar det blir lite varmare så man kan vara ute !

Jobbade i Pajala. Tog även med mig Elin för första gången :)
  

Eftersom det hade varit en månads uppehåll på alkohol så fick jag ta igen med en hel del fester denna månad.
 

Jag var och körde skoter med Gustaf



Mars
Kan bara sammanfatta: Fest, plugg och skoter !!

Jag och Pee busade en hel del.


Även med dessa underbara människor.
 


Gjorde en misslyckad skotertur till Pajala.
 

Jobbade !


Festade


Var i Dundret och öste.


April
Fin månad med många minnen men tyvärr inga bilder

Började bli ljushårig :)
 

Firade första dagen av valborg i stan.     Bara för att den är så himla härlig ! :)
     

Var i Levi för första gången.


Maj
Årets bästa månad! Blev 18år och blev tillsammans med min gubbe.

Var i Antons stuga uppe i fjällen.


Var i Pajala och festade.


Blev faster åt lille Aron!


Åkte till Storforsen med Gustaf      
  

Blev jätte kär !


Blev 18 år :) Fanny som sitter i bakgrunden. Hon hade en ganska hård "Dagen-Efter".


Juni
Sommaren började. Fest, Fest, Fest.

Utomlands med detta galna gäng. Första gången jag åkte "ensam" utomlands också ! Mer än till Finland vill säga. Gjorde även en min första tatuering där.
      

Firade midsommar i Kangos.


Kiruna festivalen. Dansade och hade otroligt roligt.
      

Var på Meänfestivali
 


Juli
Åter fest, fest, fest.

Blev faster igen åt lilla Cecilia


Var på Laxfestivalen


Pajalamarknad
   

PDOL
   
Efter att ha blivit utslängda från stugan så hamnade vi i tält. Men jag och Fanny gav upp och åkte till Luleå och sov istället.


Vi åkte på roadtrip !
   
Jag hoppade fallskärm!


Luleåkalaset!
 


Augusti
Man lär sig av sina misstag.

Krashade bilen



September
Inga bilder på grund av ingen kamera !

Oktober
Ny kamera, nya misstag.

Ny bil !


Festade med denna tjej!


Fina du.


Visade Kangos för Christofer på medlemspuben och tvingade han upp på scen med kareoke.



November
Här blev det mycket fest igen.

Började umgås mycket med denna tjej :)


Halloween


Skoterpremiär


Fest igen.



December
Denna månad var inte som den brukar vara. Jag var trött hela tiden. Men bilder fick jag iaf !

Lyssnade på trummor.


Fest !


Gubben i lådan.


Firade jul och nyår!


Festade en sist gång med Fanny innan hon åkte till staterna.

Badade.

Mitt nya gäng :)


Tack för i år !



Så ser mitt 2008 ut, hur ser erat ?

Postat av: Johanna

Hahaha. Snygga bilder från Kiruna festivalen! Vilka fyllon vi var! Haha, vissa mer än andra...hehe..."Ännu mera höger! Så! Å stopp! ITALIEN, ITALIEN!"

2009-01-10 @ 21:52:17
URL: http://gravilja.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad fin sammanfattning :)

2009-01-11 @ 12:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: