Pluggish

Jag var tvungen att ta en liten paus från pluggandet. Håller på med ett arbete om en patient från IVAK, där jag måste skriva hela hans sjukdomshistoria och jag tycker att det är mindre roligt. Han har så otroligt mycket mediciner och jag måste ta reda på varenda himla biverkning för vardera. Men det är bara att bita ihop.
Jag tänkte att jag skulle vakna tidigt idag men det gick bara inte. Klockan tio fick jag tvinga upp mig själv. Men imorgon får jag skärpa mig, imorgon SKA jag stiga upp tidigt.
Nu är kära zren igång igen. Synd bara att jag inte har tid att köra just nu. Men imorgon ska jag hinna ta en tur iaf ! Måste packa en hel del också, nu har jag bestämt mig för att få iordning min lägenhet. Är så less på hur den ser ut. Så nu ska jag ligga i.

Ikväll ska jag busa med Elin. Hon håller på att tjata att vi ska utomlands. Jag vill verkligen åka. Fy, vad skönt dte skulle vara att ligga på en strand och chilla.
Åter till pluggish.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: