Söndag

Åh, vad jag hatar söndagar! Är så himla avis på Ida som fick stanna i Pajala. Känns så bra när jag är där men det är alltid lika jobbigt att åka därifrån. Sen har jag kommit att tänka på en sak i veckan som har gjort mig lite ledsen i ögat. Men sånt ska jag inte tänka på, då blir det bara värre.

Nyårslöftet som var att hålla mig nykter till norrskensfestivalen, sket sig i helg. Var ut och festade med Christofer och Johanna. Trevligt att träffa Johanna också, känns som en evighet sen sist. Hade roligt även fast jag tog det relativt lugnt. Och nästa helg blir det fest igen. Fast då blir det krogen, det är tydligen night club eller nått sånt, enligt Christofer så går man omkring med visselpipa och grejs då. Så det blir säkert skoj !

På Lördag gjorde vi inte så mycket. Jag var bakis och på dåligt humör. Sen kollade jag film med ponken och svärmor. Eller monica gav upp efter några minuter då hon ansåg att Saw inte var hennes typ av film. Sen började dom kolla på en annan film men jag sov istället. Idag har vi varit och kollat på Frilles innebandy match. Dom vann med 7-5 mot Luleå universitet, tror jag iaf att det var.

På Lördag gör jag min andra tatuering. Har haft lust att göra den en längre tid och nu när Christofer gjorde en till så var jag tvungen att boka tid. Så det blir spännande att se.

Imorgon börjar jag fottin. Blir roligt och spännande. Läskigt att komma in i ett helt nytt lag bara. 
Nu ska jag fortsätta kolla på The Ringer och smaska på B&J. Johnny Knoxville är så himla cool ;p
 



Postat av: Fanny

vad ska du gora for nagot?

2009-01-26 @ 19:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: