Fotboll

Efter att gått vilse uppe på Luossaskolan så hittade jag rätt. Och det blev verkligen en rivstart på min fotbolls karriär. Jag tyckte nästan att deras fyspass var värre än boxningen. Nu blir det intressant att se hur duktig jag är på själva spelet. En sak är säker, i natt kommer jag sova som en stock !
Imorgon kommer jag förmodligen vakna upp med en förjävlig träningsvärk men den ska jag bota med att gå och springa på idrotten. Kan ändå inte bada i kloret.

Sitter just nu och kollar på Sjön suger på 5an. Börjar längta till sommaren. Jag hade tusan vela åka på en kryssning nånstanns. Hade nog varit svin roligt !
Jo, det är många som har frågat vad det blir för tatuering. Det blir en text på ytterarmen. Kommer säkert sätta upp en bild senare så får ni se hur den blev då :)
Jag har av nån anledning börjat lyssna på Britney Spears. Hennes nya skiva är faktiskt grymt bra. Tänkte slänga in en gammal låt av henne.

Jag är jätte avis på er som får vara med den personen som ni tycker om, hela tiden. Ni som bara behöver åka bil eller promenera i nån minut, så är ni där i eran trygghet. Så vill jag också ha det för jag saknar han. Och det är jobbigt. Fy för distans ..


Everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small
I guess I need you, baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you, baby

I make believe that you are here
It's the only way I see clear



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: