Första dagen

Det var konstigt att vara tillbaks till skolan idag. Känns nästan som att man har haft lov i tre månader och sen när man kommer tillbaks så inser man att allt är precis likadant som sist. Nu har jag börja ha mer lektioner med min klass, det är ju roligt. Nu ska jag satsa järnet ! Men det är så sjukt kallt i den där skolan. Håller ju på att frysa ihjäl.

Himla Elin ! Hon sa att det fanns en jacka på Intersport som jag ville ha, då har jag drömt en massa om den i natt och längtat tills jag får gå och hämta den. När jag kommer dit så har dom inte dom, och det har dom inte haft sen våren !
Måste ringa den där lilla rackarn nu.
Ikväll blir det bowling. Första gången för mig :) Får hoppas att jag inte gör bort mig.

Saknar mitt troll :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: