Yeppyepp

Fy för Söndagar, säger jag bara ! Dom borde inte existera. Men något jag kan glädja mig med är ju att jag inte är i Kiruna iaf. Jag sitter nämnligen hemma i byn så det betyder en mindre natt i Kiruna. Vilket är en väldigt stor Tummen upp ! Haha, ni som bor i Kiruna måste ju hata mig eller nått när jag är så elak mot eran stad. Nåja, det gör ni som ni vill men jag tycker inte om den staden och jag veta att det är många som håller med mig.

Vad händer i veckan ? Jag har prov i historia iaf. Sen ska jag försöka få med Simon att bowla, man får söka mer asocial människa än han. Sen blir det faktiskt ganska lugnt för min del. Jag har inte planerat något alls.

Jag har haft en helt fantastisk vecka. För det första åkte jag från Kiruna redan på Tisdag sen har det bara flytit på. Måste lägga in en bid lite senare på mina snygga brillor och mössa som jag köpte i Luleå. Det blev verkligen en snabb visit där men jag hittade det jag ville ha iaf.
Nu är jag trött. ÅH ! Jag saknar Christofer redan och det är bara drygt 3,5 timme sen jag åkte ifrån honom. Nu får jag ju skärpa mig. :)

Cuz we belong together now
Forever united here somehow
You got a piece of me
And honestly
My life would suck without you !

Postat av: Josse

Hehe, Jag haller HELT med dig om "stan". De ar ju en av anledningarna jag ar har nu. Om jag hade borjat typ dans i Lulea sa hade jag nog inte akt hit till USA. Saknar dig min van, kanns som att vi glider ifran varandra igen. btw, hur far man en san fin blogg sida som du och Elin har?? Har inte hallt migg uppdaterad for sant.

2009-02-19 @ 00:06:07
URL: http://josefinedefall.blogg.se/
Postat av: Ester

yes kiruna är en bajs stad ett stort svart hål! har nog sagt det förut men vet inte om mina kommentarer kommer fram :D

2009-02-22 @ 18:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: