Uttråkad

Jag känner mig så rastlös när jag är hemma. Jag vet som inte vad jag ska göra. Och när jag väl hittar på något så är går det inte. Även fast jag inte gör så mycket i stan så är jag ändå inte rastlös där.
Fy, vad ska jag göra. Jag hatar att inte få min vilja igenom !

Idag har jag iaf varit och kört med min lilla gumma på byn. Det är så härligt och jag längtar tills jag får ta fram henne på hel tid. Men när Simon skulle köra så lekt han en aning för mycket så att kapslarna på bakdäcken har lossnat och försvunnit. Synd tycker jag men Simon såg det inte som ngn förlust.
Nu ska jag fortsätta läsa Män som hatar kvinnor.

Postat av: Ester

jag med jag är så uttråkad att jag dööööör. Jag vill åka ngnstans se ngt nytt!!!

2009-02-23 @ 14:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: