Måndag.

Jag älskar känslan man har efter ett hårt träningspass. Helt sjukt hur slut jag är i benen. Vi har kört intervall utomhus och det sved. Skönt !När jag kom hem från träningen tänkte jag att jag skulle få ta det chill framför 2 and a half men. Men då kom jag på att vi har idrottsprov imorgon så det blir att psykplugga nu. Var så trött igår så jag somnade innan jag ens hade öppnat blocket.
Nu är min tatuering gjord. Ångrar mig inte det minsta, är jätte nöjd med den. Det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra men jag ska inte ljuga, det gjorde ont fast bara ibland. Det dyker nog upp en bild här när den har läkt.
Jag blev så glad idag när jag fick träffa Fanny, har saknat henne så mycket. Fast jag blev helt chockad när jag fick veta att hon var i Kiruna. Jag trodde nämnligen att hon skulle komma hem först om en vecka eller två.

Jag tycker inte om våran svenska lärare !! Han är konstig. Som idag t.ex. När vi kom in i klassrummet så var fönstret öppet, då frågade jag varför den var öppen. För det är alltid svin kallt på skolan och inte blir det bättre av att fönstren är öppna. Men iaf, då svarade han: " Ja, vad tror du ? Jag ska låta dig tänka på det .. " Himla ! Och sen gav han oss en uppgift som han trodde vi skulle göra på 2 veckor (vi har svenska 3ggr/vecka) och vi gjorde klart den innan lektionen ens hade slutat. Han tror verkligen att vi är dagisbarn. Det är faktiskt svenska B vi läser, inte svenska på mellanstadie nivå.
Nu ska jag sätta igång med pluggandet ! Wish me good luck.

Saknar dig <3

Postat av: Josse

Haha japp, hade samma larare :)

2009-02-19 @ 00:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: