Tråkigt

Jag har tråkigt ! Jag tycker inte historia är roligt. Det är så många namn att hålla reda på så jag tappar lusten att plugga. Nä, jag är helt uttråkad. Jag längtar till lovet, känner att jag behöver det.

Imorgon ska jag gå på stan med Emilia, jag ska tusan hålla mig borta från allt som jag vill köpa. Men det skulle inte sitta fel med ett par skor ;)

Haha, måste berätta hur trött jag var igår. Jag åkte ju tll stan med Erik halv fem på morgonen. Först sov jag i bilen hela resan, sen när jag kom til lägenheten så orkade jag inte ens ta bort jackan utan la mig och sov med den. Försov mig till skolan ca 1 timme och sen somnade jag på historia lektionen. Jag var alltså helt sjukt trött ! Haha sen drömde jag om att Frille beställde strippor till han och Christofer. Då blev jag jätte sur för att Christofer kände på dom :D Jag vet inte varför jag drömmer såna konstiga drömmar om Christofer, sen när jag vaknar så känner jag mig sur på honom ! Haha .. Jag hade upphåll från mina drömmar där ett tag men nu kommer dom smygandes tillbaka.

Nåja, ha en bra kväll ! :)


Mina über snygga glasisar och mössa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: