Torsdag.

Okej, det var meningen att Elin skulle hjälpa mig att färga min utväxt men här ligger hon och sover. Så söt så, vaknar inte heller när jag kittlar henne under näsan.
Idag har det var en otroligt seg dag. Skolan har gått jätte segt ! Så jag sket i halva Historian och gick hem med Elin. Sen kan jag knappt gå heller, haltar fram som en anka. Har nog aldrig haft så hemsk träningsvärk som idag. Fy ..
Imorgon får jag åka härirån. Det blir så otroligt härligt. Jag är less på Kiruna ! Men jag vet fortfarande hur jag ska göra.

Nu ska jag och Elin börja steka plättar.

Postat av: Elin

jag och Elin. höhö Vem var det som stekte? va va va ?? ;D

2009-02-05 @ 22:35:28
URL: http://elinjrova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: