Slut kropp.

När man har feber, varför är det så att det känns som att huvudet är påväg att sprängas så fort man rör på ögonen ? Eller varför har man så ont i hela kroppen ? Jag har feber fortfarande, vaknade alldeles svettig i morse och bestämde mig för att skita i massagen. Funderar om jag ska gå till skolan eller inte. Jag hade verkligen behövt att gå på engelskan, samhälls och historian. Frågan är bara om min kropp orkar det. Känner mig helt slut, som att jag har sprungit ett maraton.
Det är iaf svin fint väder idag också. Det är nog skönt att komma ut i solen. Jag och Elin har planerat att gå på stan idag också.
Jag har beslutångest om hur jag ska göra i helg, ska jag stanna eller åka till Pajala ? Jag vill ju åka till Pajala för att vara med Christofer och gå på norrskensfestivalen men alla kompisar ska vara här i stan och fira Simon, vilket jag också vill göra. Vad ska jag göra ? :/

Nu ska jag söka upp alvedon om jag ska överleva dagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: