Saknar dig !

Oj, vad jag började sakna Christofer helt plötsligt. Kollade på lite bilder från hösten, sen fick jag bara en stark känsla att jag saknar honom ! Dessutom kommer jag kanske inte träffar honom i helg alls. Då får jag pina mig själv i två hela veckor utan honom. Hur ska jag klara mig ? :( Hojja.
Fy vad jag blev sur idag när jag läste igenom vad man har skrivit på flashback om Simon. Hur kan man ens skriva sånt där ? Dom har ju verkligen ingen respekt. Det finns idioter både här och där, ingenting man kan göra åt.

Wiie, idag är det Torsdag. Ska strax fixa lite mat och sen ska jag packa. Imorgon får jag åka hem ! Blir såå härligt. Dom har lovat varmt till helgen också så jag då ska jag äntligen ut och köra lite skoter :) Sen har tydligen fönstret i min bil börjat dampa sig. Den har inte fryst men när jag stänger dörren så åker fönstret ner, mer än vad det ska göra vill säga. Så det ska vi kolla upp ! Snart får jag ta fram min lilla älskling ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: