Politik

Helt otroligt att man inte kan diskutera politik utan att bli sur. Jag har väl rätt att tycka som jag vill. Hoff.
Det var så härligt att vakna imorse med solen som lyste in i sovrummet. Längtar så otroligt mycket till våren ! Men nu är det kallt. Simon sa att det skulle bli lite varmare men jag borde ju anat att det inte skulle vara varmt när det var helt klart. Men jag satte iaf på jeans och inga långkalsingar under och tro mig, det var kallt ! Så jag längtar minsann inte att gå hem sen. Blåser gör det också.

Jag har kommit fram till vad jag inte tycker om här i Kiruna. Det är nog skolan. Jag hatar verkligen skolan och önskar att jag aldrig bytte linje. Jag orkar inte ett år till ! Och inte här. Jag trivs inte alls. Jag hör helt enkelt inte hemma på denna skola i denna klass. Ibland önskar jag att jag var kvar i Lysekil. Att jag gick ut med mina kompisar där i år. Jag säger då det, om ni funderar på att byta linje, så att ni måste gå ett extra år. Gör för guds skull inte det ! Det blir bara värre ..

Och sen är jag less på folk som hugger mig i ryggen. När jag tror att jag kan lita på folk och berättar nästan allting, då kommer det där hugget. Om jag nånsin får se eller höra att du har gjort eller sagt något, då kommer jag ALDRIG att förlåta dig och jag kommer göra allt för att du ska få det värre än vad du har det nu. Jag litar verkligen på dig och jag hoppas jag kan det också.

Postat av: Anonym

håller då med, kiruna är en ja jag kan inte ens finna ord för det, men ett stort svart hål!

2009-02-16 @ 18:37:05
Postat av: Josse.

Vad ar de som ar fel? :/

2009-02-19 @ 00:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: