Nej !!

Jag tror att jag är påväg att bli sjuk igen ! Mit huvud är tungt och jätte jobbig hosta har jag. Jag tror jag vet vem som har smittat mig också ! Jag hoppas bara att jag inte blir sjuk till helgen. Fast det skulle inte förvåna mig, jag blir alltid sjuk till sportlovet. Alltid ! Det är nästan sjukt.

Ikväll blir det att plugga till samhällsprovet. Imorgon och på Onsdag blir det att plugga till medicin. Och på Fredag tänkte jag ta helg men jag vet inte än. Har ingen lust att åka buss hem så väntar kanske till Fredag iaf. Och sen är det lov ! Gud vad skönt. Vi fick veta hur det gick på historia provet idag och jag blev nöjd ! :)

Nä usch vilken huvudvärk jag fick. Nu ska jag vila och sen tvinga mig att börja plugga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: