It's a beautiful morning !

Åh vilket härligt väder det är ! Alltid när det här vädret kommer så är det som en vändpunkt för mig. Då blir jag så extremt glad och ingenting kan ta mig ner. Jag är som en sån där lampa som behöver ljus för att fortsätta gå, på höst/vintern så är verkligen mina batterier i botten. Men nu, I'm back ! :)
Samhällsprovet är gjort och jag tror det gick bra, försökte fjäska till mig några plus poäng också ! Jag tror nog att Britt faller för in charm lite iaf ;) Nu ska jag bara satsa på medicinprovet. Den ska verkligen sitta, jag ska ha mvg på den. That's it !

Ja, jag blev sjuk igen iaf. Vaknade utan röst i morse och jag har drömt en massa sjuka drömmar. Drömde att jag blev våldtagen och då skyllde Christofer det på mig, han sa att jag hade varit otrogen mot honom pga att jag blev våldtagen. Sen vaknade jag vid fyra och var helt borta. Somnade om och började drömma en annan sjuk dröm om medicinprovet, vi hade en kille som hade gjort provet åt oss och det var svin svårt. Elin var med och gjorde den också men jag sa att jag kan inte sitta bervid Elin, vi svamlade bara. Så han skickade in mig i mitt eget sovrum och så såg jag mig själv ligga i min säng och sova istället för att göra provet. Haha ! Jag kan verkligen drömma.

Nu ska vi gå och äta, det är fiskbullar i dillsås. Första gången jag äter det men eftersom mitt lilla troll säger att det är gott så måste jag testa det ! :)

Postat av: Elin

haha, du och dina drömmar ;)

Fin design du har gjort ! :)

2009-02-25 @ 23:04:30
URL: http://elinjrova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: