Inflyttningsfest nr 2

Igår var en helt klart rolig kväll. Det var så roligt att umgås med alla igen och få prata lite. Det låter kanske dumt att man måste dricka alkohol för att prata men ibland så är det det som behövs för att det ska lätta. Det blev iaf inflyttningsfest nr 2 hos mig, jag var helt omedveten om det men Fanny och Robert hade tydligen planerat det och sen trodde alla att det verkligen var en inflyttningsfest. Vi hann med dans, gråt, prat och ett sjukhus besök. Därefter var jag tvungen att gå hem från sjukan i endast pyjamas byxor halv tre på natten ! Skulle prata med Christofer när jag gick hem men han somnade och la på. Vilket gjorde att jag fick gå hem alldeles ensam. Då var jag lite små rädd faktiskt.
Men hem kom jag iaf. Och här såg det ut som ett bombnedslag. Nog är det konstigt.

Får berätta mer om helgen senare, nu ska jag fixa det sista och sen ska vi åka till terrassen och börja fira Simon. Det är samling där, sen åker vi raggen och avslutar färden på porfyren och tänder ljus för Simon. Efter det ska vi vara hos mig igen, hoppas kvällen inte slutar på samma sätt som igår :)  Synd att Simon inte är med oss och firar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: