Fjortis ?

Shit vad trött jag var i morse. Ville verkligen inte stiga upp ! Sen tänkte jag att jag kunde njuta på massagen men då hann bara en bli masserad så jag fick slita istället. Nu vet jag inte vad jag ska göra fram till träningen. Måste nog ta en taktik vila iaf.

Emmeli ! Varför kommer man inte in på din blogg ? Jag vill ju läsa ..

Den här veckan har gått fort, imorgon är det redan Torsdag och sen får man åka hem. Jag vet inte hur jag ska göra i helg. Fanny sa att jag skulle stanna i byn hela helgen men jag vill samtidigt vara med Christofer. Hatar beslutångest !

Ha, har hört att Kangos har olika namn här i kära Kiruna. Kommer inte ihåg vad Elin sa att dom kallade, typ Betlehem eller nått sån. Haha och sen så är man tydligen fjortis om man kommer från Kangos. Visserligen finns det fjortisar där men börja fan inte kalla alla Kangosbor för fjortisar. Speciellt inte om du är en själv !

Postat av: EmmeliP

har lösenordskyddat. Vill inte att idioter ska länka till mig. men kan smsa det till dig.. :p

2009-02-06 @ 15:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: