Besviken !

Ja, jag är besviken på Elin ! Jag läste precis hennes blogg och då ska tydligen hon åka iväg med Josse på en utbildning efter att hon har gått ut gymnasiet. Elin ! Det var faktiskt vi som skulle åka utomlands i några månader och upptäcka världen. Jag är besviken .. på riktigt. Jag hade faktiskt sett framemot det. Jag vill verkligen göra det. Jag vill åka och göra alla galna saker, jag vill hoppa bungyjump, jag vill klättra, jag vill lära mig surfa, hoppa fallskärm igen, simma med delfiner, ligga på stranden och glassa och helt enkelt upptäcka hur underbart livet verkligen är. Fy för dig Elin ! Jag får söka efter nån annan som vill med.

Förövrigt så är jag lättad att provet i historian är klart. Det gick hyffsat bra med tanke på att jag inte har hunnit läsa så mycket. Nu är det bara det där himla medicinprovet .. Usch ! Och stort är det också. Vi har prov om hjärnan alla dess sjukdomar. Det är inte lätt må jag säga !

Ikväll ska jag gå och basta hos min bror. Det är så himla kallt ute och som vanligt så blåser det här i Kiruna. Alltid lika härligt ! :)


Postat av: Elin

Jaaa klart vi ska göra det !, det här är ju en utbildning som jag ska på när jag är 20 ! Vi ska åka utomlands efter gynmasiset och bara vara och som du sa, upptäcka världen !

2009-02-18 @ 22:11:56
URL: http://elinjrova.blogg.se/
Postat av: Josse

Jaha... sen nar kan vi inte alla TRE gora det??Huh?! :) och Eve, vara planer da?? Florida.. Miami Beach? :)

2009-02-19 @ 00:01:16
URL: http://josefinedefall.blogg.se/
Postat av: Me

Klart vi kan åka alla tre ;p Men då blir nån det tredje hjulet, vi vet ju av erfarenhet att det lätt kan bli så :) Men vi åker !

2009-02-19 @ 11:08:13
URL: http://heterevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: