Sista dagen

Imorgon är sista dagen i skolan innan lovet. Det känns skönt och efterlängtat. Jag ska njuta och bara vara. Så ikväll ska jag packa. Har precis gjort klart mitt sista arbete i historia. Mitt arbete handlade om Johnny Cash. Han är cool. Han är bra. Bästa låten med han är hurt även fast det inte han som har gjort den. Han gör den bäst enligt mig.
 
Vet ni, kära bloggläsare. Jag vet inte vilka ni alla är men jag har kommit fram till en sak iaf, nu slutar jag med denna blogg. I början var det roligt, nu ser jag inte det roliga i det hela utan känner mest ångest när jag inte skriver. Så ni får helt enkelt försöka hålla er uppdaterade vad jag gör på annat sätt. Jag ska inte ta bort hela min blogg utan den får vara kvar som ett minne :) Tänk, jag har skrivit över två år. Tusan vad tiden går fort.

Ha en god jul och ett gott nytt år så ses vi.


- Evelina Persson


Postat av: Josse

nemen... men... :O NEEEEEJ!!1

vad ska jag göra då?! jag håller mig alllltid uppdaterad :O nej. Hur tänkte du nu?

2009-12-17 @ 22:23:58
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: