Läkare utan gränser

Vi har nyss varit på en video föreläsning som handlade om Läkare utan Gränser. Det var väldigt intressant och lyssna, lite annorlunda när man ser sig själv på skärm och tre andra klasser också som sitter och lyssnar. Jag var den enda som frågade frågor! Det var riktigt vågat av mig ;p

Idag är det kallt och blåsigt ute, dagen började inte bra för mig. Har drömt jätte hemska drömmar om att min brors hund blev sliten i stycken av renar och att jag körde rattfull. Jag orkar inte med mina drömmar mer! Vars kommer allt ifrån? Jag får knappt nå sömn känns det som. Jag misstänker att det har med att jag har så mycket göra. Jag känner mig inte stressad men det tar på min sömn och skapar drömmar istället. Man blir lite klok på psykologi lektionerna. Min hjärna klarar helt enkelt inte av allt som försigår nu, det blir kaos där uppe och det kommer ut i drömmar istället!

Nu ska jag plugga lite inför mitt tal.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: