Julmarknad

Idag blir det utgång och roligt ska det bli. Nu är jag mätt efter att ha ätit min egengjorda korvstroganoff, som jag trodde skulle bli misslyckad då jag var tvungen att ta vispgrädde istället för matlagningsgrädde men visst inte, den blev super. Är man kung så är man! :)

Kvällens frågetecken står fortfarande kvar och det är vars vi ska börja. Antingen hos Henke eller hos Lisa. Jag inväntar Josse som ska komma hit, så ska vi fixa i ordning oss här och sedan fara ut leva rövare.

Nu blev jag helt plötsligt himmelskt trött så jag måste ta en femma eller två innan Josse kommer.
Hoppas att ni får en lika bra kväll som jag ska ha! :)


Måntro om det blir en sån här position för mig ikväll? Haha :D Nejdå, ikväll ska jag varken vara trött eller säga något dumt. Det brukar oftast resultera i denna position ;p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: