Jag ger mig ..

Ja, jag tror att jag faller för grupptrycket och tar vaccinsprutan imorgon. Jag pratade med Elin nyss som har tagit den idag och hon har ju klarat sig ganska bra. Så ja, jag kommer ta den! Säkert blir jag jätte sjuk och hamnar så sjukan.

Jag har varit sjukt trött idag, har sett framemot att komma hem till lägenheten och få sova hela dagen. Men som vanligt så var jag inte trött när jag kom hem.
Nu sitter jag och kollar på Runaway bride. Ska ringa till min älskling strax, saknar honom så otroligt mycket. Det är som ett tryck över bröstet och jag kan inte sluta tänka på helgen! Fyy vad jag längtar.

Okej, imorgon har jag tandläkare på morgonen, igen, och efter det så blir det sprutan ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: