Helgens bravader

Ja fyfan vad roligt det var igår. Och som jag har gjort bort mig .. Vill inte ens tänka på vad jag har sagt och gjort :D Men det är sånt här som gör kvällen det där lilla extra. All the crazy shit I did to night, those will be the best memories som David Guetta sjunger i sin låt memories.
Nåja men eftersom jag hade en så rolig kväll igår så resulterade det ju i att jag skulle må skit idag. Måste säga att denna morgon ligger på topp 10 av värsta bakis dagar. Fy fan vad dåligt jag har mått. Pratade med Ida imorse, btw Ida jag saknar dig, och mitt i allt så var jag på väg att spy utan nån förvarning. Det var inte trevligt.

Men nu, efter att ha sovit i några timmar, så börjar jag att leva igen. Tänkte fräscha upp mig lite och sen gå till Josse och se hur hennes tillstånd är.

Ha en bra dag :)

Postat av: Ida

Nåå saknar dig med! <3

2009-12-07 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: