Gammal låt

Läste precis Lisas blogg och såg att hon hade ett inlägg som hette My belly hurts och då kom jag att tänka på denna låt. Jag blir så himla ledsen att höra den men den är så otroligt fin så jag var tvungen att lyssna på den och låta er också lyssna på den.

 

Nu är alla proven gjorda, jag kan inte beskriva känslan! Det är så otroligt skönt, jag känner mig så lättad. Och historia provet som jag trodde skulle gå åt skogen, gick nog ganska bra trots allt.
Nu ska jag bara njuta och ha roligt i helg, ska inte tänka på någonting som får mig att må dåligt!
Imorgon börjar julmarknaden och det här året så ska jag lyckas få med mig någon som vill gå till tomten. Och efter det så blir det klassfest + Josse .. Haha nä, jag bara skämtade Josse. Jag kunde inte låta bli. Josse har alltid blivit mobbad för att hon egentligen inte går i våran klass. Men jäklar vad roligt vi ska ha det! :)


Postat av: Josse

hrm.. jah... tack....

:D:D

2009-12-06 @ 21:51:29
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: