Baby it's cold outside

Jag tänkte lägga in lite bilder från helgen men min dator har damp så jag orkar inte göra det nu. Fick en massa fina bilder iaf! :)

Jag är så sjukt trött på skolan nu, jag skiter i hur allt går. BLÄ FÖR SKOLA! Har börjat fundera om jag ska jobba ett tag på hösten innan jag börjar högskolan. Ja, så less är jag just nu. Jag vill bara packa och åka hem.
Efter skolan idag så gick jag till Josse och Elli. Josse var på damp humör och satt och skrattade hela tiden, jag kände att jag inte hade kraft för att skratta så jag gick hem tillslut. Det är sviiiin kallt ute. -20 plus att blåser! Ah, jag höll på att frysa ihjäl!

Denna låt snurrar i mina högtalare nu. En väldigt bra låt

Now baby its killing me
I'm saying its killing me
The fact that you aint around
Baby, I'm falling down
I need me a remedy
Been looking for remedys
I need you to be around
Baby I'm hurting now


Postat av: JOSSE

LÅTEN ÄR JÄTTE BRA!! :)

haha, och när är jag inte på damp humör? :P

Men vi hade kul och HATA KIRUNAS BLÅSIGA VÄDER!!!!!

och less på skolan också :)

2009-12-15 @ 22:37:54
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: