Ajjj !!

Åh vad min arm gör ont. Jag känner mig som ett litet barn som bara gnäller och gnäller. Men det gör faktiskt fruktansvärt ont. Körteln i armhålan gör också ont. Allt känns så där piss nu. Och trött är jag också! Haha nä, jag ska sluta klaga. Det finns folk som har det värre :)

Men åhhh, nu måste jag klaga lite mer! Jag har sett framemot Greys anatomy men jag kom precis på att det var säsongsavslutning förra veckan. Himla ..

Imorgon åker jag härifrån! Jippie! Men jag vet inte än om jag ska åka till Pajala på engång eller om jag åker hem till byn och kommer till Pajala först på Fredag. Det är ju det att jag saknar Christofer så mycket och då lutar det mot att åka till Pajala på engång.


Önskar att du var här och blåste på min arm!


Postat av: Ida

Jag tycker också torsdag låter bättre! ;P

2009-12-09 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: