1 December

Åh vad mysigt med December. Den här månaden är nog årets mysigaste månad. Längtar som tusan till helgen när jag får krypa ner i Christofers famn och mysa. På Lördag ska vi ut också, då är det julmarknad i byn. Fy vad jag längtar :)

Ikväll ska jag kolla på julkalendern. HOPPAS att den är bättre än förra årets, Hjälte eller brottsling heter den iaf. Egentligen skulle jag kolla med Josse, det är ju en tradition att vi kollar tillsammans men idag jobbar hon på julmiddag ända till två i natt så vi får ta det imorgon. I Söndags så började vi kolla på Mysteriet i Greveholm. Det är en riktig tradition, vi har gjort det i flera år och man lessnar aldrig.
Sen måste jag skriva klart mitt tal, har det imorgon. Efter det kommer en Emilia som är sjuk, himla om hon smittar mig.

Nu lite bilder.


Det är alltid roligt att laga mat med Josse


Bakade pepparkakor i helgen


Kolla vad mysigt det ser ut! Det har varit svin kallt idag och igår också.


På med mycket kläder


Ikväll ska jag vara med denna tjej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: