Mys!

Idag har varit en mysig dag tycker jag! Började dagen med att väcka Christofer och göra livet allmänt jobbigt för honom. Jag tvingade med mig honom och fika med Johanna, vilket var mycket trevligt. Sen körde jag hem honom och själv åkte jag till Johanna så gick vi på en promenad och fick prata om allt som har hänt. Är så glad för henne, hon om någon förtjänar detta! Har tusan saknat den tjejen.
Efter det så kom regn och jag åkte till min gullunge och vi lagade tacos, eller som pajalaborna säger: taaacos. Dom drar ut onödigt mycket på aet. Anyway, vi alla fick matkoma och tog en taktik vila. Fy vad jag älskar att lägga mig ner i en varm famn och ha ett par armar runt om mig. Det är den bästa känslan som finns. Men efter att vilat i drygt en timme så var det roliga slut och jag åkte hem till Kangos igen.
Här hemma har jag gjort tårta till pappa som fyller år imorgon, gud vad tiden går fort! Sen har jag bara läst en massa. Och kollat finalen på Paris Hilton's My new BFF. Jag visste att hon skulle vinna från första början. Himla vad bra jag är på att förutspå saker!

På Torsdag åker jag tillbaks till Pajala igen och på Fredag åker jag och Christofer till Luleå, Christofer har tappat bort sitt pass så det börjar som bli på tiden att skaffa sig ett nytt. När vi kommer hem från Luleå så fortsätter vi till Kangos. Här ska vi fira pappa, (Pee ska alltid överdriva med kalas) och kanske ta sig ett glas eller två och vingla till Wärdshuset och kolla när dom bastar. Det blir nog inte Tärendö Holmen för oss i år.

Nu ska jag fortsätta läsa, jag har börjat på den sista boken i Twilight serien. Så länge vi båda andas ..



Det blev över lite färska jordgubbar och grädde när jag gjorde pappas marängtårta :)

Postat av: Johanna

Söta Evve! <3 Har saknat dig med!

2009-08-15 @ 14:58:49
URL: http://graviljasedea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: