Längtan efter värme

Jag kände att det var dags för en förändring på bloggen. Så här lagom till skolstarten, det är ju då jag brukar vara som mest aktiv här. Hann inte göra den riktigt som jag jag ville när jag hade en Cecilia krypandes kring mig men jag blev nog nöjd iaf.

Just nu sitter jag hos Josse och tänkte kolla film innan jag drar mig till Pajala. Alla har blivit sjuka helt plötsligt, Josse har väldigt ont i halsen så att hon knappt kan prata och gubben min ligger i feber. Alla andra jobbar eller är bortresta. Jag känner mig nästan ensam. Hehe

Nu är Simon och hans gäng framme i Bulgarien och jag är riktigt avundsjuk, jag vill också åka nu! Idag har dom riktigt varmt där, 31 grader!  Men jag får hålla mig i en vecka till, sen åker vi. Fy vad jag längtar efter solen.





 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: