Jobb

Idag har jag och josse varit väldigt duktiga och hjälpt Johan att fixa i ordning ett hus dom håller på att repa upp. Det blir riktigt nice! Fast vi har ju svamlat en massa. Eller ja, hela tiden. Vi har gått runt och skrämt varandra hela tiden. Jag har lyckats skrämma Johan tre gånger så att han har dansat. Jag gav bara igen när han skrämde mig. Och Josse har inbillat sig hela tiden en massa. "Kabeln rörde sig", "Nu kom någon", "Det är någon där" och så vidare. Mycket rolig dag har jag haft :) Det var nått som Josse sa som jag ville kom ihåg men ack mitt minne. Det är ju bra men inte så långvarigt.

Nu tänkte jag skynda mig till stugan och basta.


Josse


Huset som repas


Jag är cool!


Maria och Johan, dem är också coola. :)

Postat av: josse

haha. vi hade de valdans kul dar. och hoppas de blir inredning for var del.. eller hur :)

2009-08-26 @ 23:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: