Hemma igen

Har varit till Kiruna och Pajala de senaste dagarna men nu är jag hemma igen. Fast alla jobbar så det var ju inte så där super roligt att komma hem. Men till helgen blir det kul ! :)

Idag var det inte lika fint väder som det har varit de senaste dagarna men det gör inte så mycket för dom har lovat super fint väder till helgen. Dessutom så åker jag ju utomlands snart så då får jag en massa sol.
Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta, det händer som inte så mycket nu, jag glider mest runt och njuter av det fina vädret och så. Busar med Josse och Elin en massa! Gud vad jag har saknat dom, det är så roligt att vara med dom, det påminner om gamla tider som jag saknar så mycket.
Jag ska nog åka och hälsa på Elin på jobbet nu.


Jag och Josse busar.


Även med Elin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: