Onsdag

Kom precis hem från Mirja. Har varit där och hört de nyaste nyheterna. Och dom var mycket bra. Annars har jag tagit det mest lugnt idag. Har varit och promenera med Elin en bit. Jag känner mig så ensam när jag inte har Christofer med min sida. Han åkte i morse tillbaks till Pajala. Nu är det  en och en halv vecka tills vi ses igen :( Buhu..
Men imorgon har vi minsann planerat med tjejerna. Om det blir fint väder så ska vi åka iväg bara helt random. Så hoppas på fint väder, jag tror vi ska mot nå backar. Annars så åker jag med Simon upp till Onka. Idag har det varit fint väder men det har blåst så himla kallt. Alltid är det något !

Några bilder från helgen



Jag gjorde en smörgåstårta åt min gubbe som fyllde 21 år. Grattis åter igen :)



Jag och Ida var glada på bussen mot Ylläs. Det var meningen att vi skulle åka till Levi och fira Christofer men tydligen så ändrade buss chaffisen sig och åkte till Ylläs, fast vi hade betalt till Levi ! Himla ..

    

Dom hade också roligt på bussen



Jag och gubben myste lite <3

  

På väg in till krogen på Lördagen



Sen åkte vi till Kangos och bastade i stugan. Här har vi tagit det chill med en massa gott och mys.

Men nu får det vara slut med det där goda. Nu blir det hårdträning. På Måndag sätter jag igång med mitt projektarbete !
Nu är jag trött och tänkte ladda ner gossip girl, sen sova.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: