The weakness in me.

Ja, jag vet. Jag är seg på att uppdatera. Som jag skrev för ett tag sen så har jag tappat det här med att blogga. Värt att försöka iaf :)
Kom hem från Pajala imorse, som vanligt så började alla med: Jaha, har du också kommit på besök. Det som är jobbigt är det att jag svarar ja, jag åker i övermorgon igen. Imorgon kommer min lilla gumma hem också. Synd att jag aldrig hinner träffa henne. Pee skulle också komma. Jag har minsann hört att barnen är elaka mot Vanessa så nu måste jag lära henne att stå på sig själv och slå tillbaks !
Den här veckan har det varit otroligt fint väder. Har varit ute hela helgen och pimplat (vann min, Christofer och Bernts pimpeltävling, jag fick hela 11 fiskar!!) och så har vi grillat och solat. Riktigt mys med vår. Sen har vi planerat Christofers födelsedag som är på Fredag. Hoppas att det blir en riktigt lyckad dag !

Nu ska jag bjuda några bilder från när jag och Simon var och körde skoter.


Simon


Åh hopp



Fy vad fint vi har det här ! Jag <3 våren

Vill bara tipsa lite musik som man kan ta det chill till. Lyssna på Jack Johnson och sen Joan Armatrading - The weakness in me.
Jack Johnson kan man bara älska och Joan är en jag lyssnade på mycket förra året !

Postat av: Emilia

Vad fin header du har gjort, nästa steg är att göra min :)

2009-04-07 @ 20:46:56
URL: http://kallamigemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: