Psykiatri

Nu har jag bestämt mig. Först valde jag sjukvård som inriktning men nu inser jag att jag hellre gör praktik inom psykiatri. Det verkar jätte intressant! Då kan jag börja jobba inom det direkt efter skolan innan jag börjar med högskolan.

Det blev inte att springa på morgonen, jag var otroligt trött men sen efter skolan så drog jag mig i kragen och tog en jogging runda. Gick förvånansvärt bra, hade Markus och Emilia smygandes bakom mig en bit, vilket jag inte insåg i början. Men jag förstod att det var några skumma typer iaf. Det är ju inte så många som förföljer en i en bil bara 1-2 m bakom. Sen när jag vände hemmåt så fick jag hård motvind och det var tungt. Fy att det alltid måste blåsa i Kiruna ! Nu har jag huvudvärk och jag gissar att det har med vinden att göra.

Nu ska jag kolla på Stomp the yard, sägs vara en helt sjukt bra dansfilm = me like !

Saknar dig ..


Postat av: Ester

Danserna var bra men själva filmen var inte alls bra :S

2009-04-28 @ 14:12:27
Postat av: Anonym

Jag tyckte att den var jätte bra. Lite sorglig var den också :)

2009-04-28 @ 15:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: