Promenad i solen

Åh vilket härligt väder det har varit idag. Har precis varit och promenerat med Emmeli upp på Luossa. När det är fint väder här så tänker man inte på att man är i Kiruna och då trivs man nästan. Solen är bäst ! :)
Den här veckan har gått så otroligt fort, imorgon åker jag redan hem. Emmeli sa att dom skulle ut i helg och jag fick faktiskt lust att stanna. Gå och kolla på skotercrossen som är på Lördag. Men jag får nog roligt hemma också.

Jag tror att jag ska köpa twintips till nästa vinter och börja åka här i backen. Nu har ju Simon blivit seriös så då har jag någon att åka med.
Nu kom jag på att jag måste packa.


Emmeli


Lk


Emmeli var rädd att ramla ner för backen :)


Visst ser det ut som ett hus i Ryssland ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: