Påsklov !

Nu har jag påsklov. Och det är såå härligt. Jag har lite ångest över att jag inte stannade idag i Kiruna för vi skulle på ett studiebesök. Men hade jag stannat så hade jag varit tvungen att åka buss hem från stan och det hade inte varit en höjdare. Så nu är jag hemma i Kangos. Idag är det skotersafari men jag ids inte fara eftersom dom skulle till nån tråkig sjö här i närheten. Voi voi.

I helg hade jag planerat att vara med Christofer men han har tydligen blivit sjuk så jag vet inte hur det blir med det. Typiskt just den här helgen. Ingen som är hemma i byn heller eller så är dom sysselsatta på annat håll.
Nåja, nu gnäller Max att han vill ner så jag ska stiga upp nu och äta frukost.

Jag saknar de gamla tiderna.

Postat av: Emilia the one and only :)

Nog är du stollig som är vaken sådär tidigt när du har lov! :)

2009-04-03 @ 12:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: