Marley & Me

Har precis kollat på Marley & Me. Tycker att den var värd att se. Lite små sorglig på slutet så att jag blev ledsen i ögat. Men så är livet !
Vad mer har jag gjort idag ?
Jo, jag har varit på promenad och efter en liten bit så började min häl att göra ont men jag bet ihop och när jag kom till ica så kolla jag upp min häl och ser att det har skavt så mycket att jag har börja blöda. Himla vad jobbigt det är med känsliga fötter. Det kanske är så att om man är extremt kittlig under fötterna, som jag är, så har man också jätte känsliga fötter. Inte för att jag får skavsår så fort jag är ute och motionerar utan det är om jag har på ett par skor som är lite olämpliga promenadskor.

Sen har jag tagit det mesta dels lugnt, städat och så. Imorgon bär det av till Pajala igen. Jag har fått äran att göra Christofers tårta så får himla hoppas att den blir bra :)

Thats it. Nu ska jag sova. God natt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: