Lite väl slitage

Hoho jaja. Nu är jag slut. Igår var vi i Finland och firade Christofer. Det skulle vara en överraskning att vi skulle åka dit men alla har råkat försäga sig i veckan. Men roligt hade vi, även fast vi inte fick åka dit vi skulle. Jag tycker att det är jätte roligt att åka bort och festa men kroppen tar otroligt mycket stryk. Och som vi fick stressa innan vi åkte. Det var en massa beslutångest över kläder och sen smink, hår, hämta ut pengar och att hinna dricka lite. Allt detta på en och en halv timme. Fy, jag ska aldrig stressa så där igen.
Idag blir det utgång igen. Men denna gång i Pajala fast det blir lugna puckar för mig känns det som.
 
Hade vela lägga upp lite bilder men jag vet inte vars dom har sladden till kameran så jag ids inte. Kanske gör det som jag kommer ihåg senare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: