Lasagne

Nog är det konstigt att skolan har lyckats förstöra lasagne ! Jag har sett fram emot att äta det ända sen förra veckan när jag såg i tidningen att det skulle vara det. Sen när man väl får det så smakar det bajs och man är besviken ! Himla Kiruna skolmat ! Fy säger jag bara, skärp er.

Nåja, vi lämnar lasagnen åt dess öde. Igår var jag på lång promenad med Emmeli. Riktigt skönt var det, härligt väder också. Mitt nya liv skulle egentligen kommit igång i Måndags, och det kan man väl säga att det har men jag har inte lyckats ta mig ut och springa än. Jag har iaf tvingat med Emilia att promenera till Luossa backen efter skolan. Kanske ska övertala henne att gå och springa istället  ;) Jag känner att jag verkligen måste börja träna nu, måste ju vara i form till beachen 2010 !
Efter det tänkte vi färga hår. Får hoppas på goda resultat.

Nu ska jag snoka runt på alla bloggar och sen gå till historian.

Så här tänkte jag att jag skulle se ut i slutet av mitt projektarbete !


Postat av: Josse

HAHA :) MEN EVE. Ar du serios?!

Saknar dig vannen <33 Kommer om 50 dagar ngt. vi ses snart. love ya girl.

2009-04-23 @ 02:44:37
Postat av: Emmeli

Nu skojar du va? :p

2009-04-25 @ 16:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: