Gilla !

Nu är jag på så där toppen humör ! Gilla ;D Jag har precis bakat bullar med Vanessa. Vi körde tysta leken och tro mig, jag har aldrig varit med om att Vanessa har varit tyst så länge. Hon vann iaf.
Sen har jag varit och grillat och glassat i solen med Fanny, Mirja och Sanna. Men självfallet har det blåst. Gjorde ett försök att sola här hemma också men här blåste det ännu mer.

Haha jag har drömt så sjuka drömmar i natt. Drömde att jag åkte till Ikea med Fanny, men när vi kom fram dit var jag med Christofer hela tiden och vi sprang och sökte en toa. Sen skulle jag och Lisa åka till Spanien över helgen bara och på flygplatsen sprang vi och sökte toa hela tiden. Där försökte dom sälja mackor till oss för 199 kr ! Och jag var jätte orolig för jag hade inte tagit med nånting. Jag hade glömt alla kläder. Men sen så var jag helt plötsligt i Lysekil och hälsade på Gunhild. Hojja, jag kan verkligen drömma. Är nog så orolig om natten när jag inte har Christofer som håller om mig :)


Jag älskar solen ! :)


Fanny och Sanna grillar.


Rattkälke åkte vi också. Här var det Mirjas tur. Mina knän är helt blåa efter att Mirja öste i guppen medans jag åkte ;p

Nu ska jag ringa Fanny och se om hon vill följa med och promenera.
Soo long, suckers !

Postat av: Mirja

hihi, rattkälke var kul :D

2009-04-19 @ 12:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: