Fina sol :)

Äntligen kollar solen fram igen och mina batterier är laddade till max. Idag ska jag göra klart mitt engelska arbete och sen har jag prov i samhälls. Ska jag vara ärlig så har jag knappt plugga alls och jag bryr mig inte just nu hur det går. Ni kanske förstår hur skol trött jag är.
Åh jag drömde i natt att det var sommar och att det var laxfestivalen. Alla var där och höll på att fixa inför allting. Anton var jätte full och alla skrattade åt honom. Vi spelade gris och allt var bara allmänt roligt. Men sen drömde jag att Christofer dog och jag satte blommor på hans grav och någon tog dom därifrån. Dessutom kunde jag flyga. Det känns som att mina sjuka drömmar är på väg tillbaks.

Idag åker Fanny hem och lämnar mig ensam. Igår var vi och kollade på Män som hatar kvinnor med Mia och Stina. Den var väldans bra men boken var bättre.

Snart är det helg. Och då har jag lov i två veckor, himla vad jag ska njuta !
Sen så vill jag bara säga åt Elin, Josse och resten av deras släkt: fortsätt kämpa. Ni klarar det här. Livet är orättvist, speciellt när det har hänt så mycket annat.


Postat av: Elin

livet är orättvist.

2009-04-01 @ 22:28:49
URL: http://elinjrova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: